Zó! Zoetermeer: Medipoint onder verscherpt toezicht

Foto: Zo! Zoetermeer

Het lijkt er op dat de gemeente Zoetermeer nu eindelijk genoeg heeft van de matige dienstverlening van Medipoint, zij heeft het bedrijf onder verscherpt toezicht gesteld. Het bedrijf dat hulpmiddelen voor gehandicapten levert en onderhoudt, krijgt een half jaar de tijd om te laten zien dat het beter kan!

Aandacht voor problemen

Zó! Zoetermeer heeft herhaaldelijk aandacht gevraagd voor de problemen met Medipoint. Er zijn al jaren klachten over de klantvriendelijkheid, de kwaliteit van de hulpmiddelen, de professionaliteit van de servicemedewerkers en de manier waarop met klachten wordt omgegaan.

Wachttijden

Verder zijn er onduidelijkheden over wachttijden, wanneer een hulpmiddel met spoed gerepareerd moet worden en wanneer niet, wanneer vervanging geregeld moet worden en over hulp tijdens de weekenden.

Dienstverlening verbeteren

Medipoint heeft inmiddels maatregels getroffen om de kwaliteit van de dienstverlening te verbeteren. In het voorjaar van 2017 zal beoordeeld worden of Medipoint zich voldoende aan de afspraken heeft gehouden.

Serviceafspraken

De gemeente heeft nu de belangrijkste serviceafspraken op haar website gezet. Daarnaast ontvangen alle klanten bij elke onderhoud- of reparatieafspraak een overzicht van de bestaande serviceafspraken.

Zó! Zoetermeer houdt het in de gaten

Carla Krullaars: we houden het komende halfjaar alles goed in de gaten. Mocht u de komende tijd klachten hebben over Medipoint, dan hoort Zó! dat graag via de website.

Aanmelden nieuwsbrief
Cookieinstellingen