Gemeente beperkt dienstverlening wijkposten

Foto: Redactie Zoetermeer (pixabay.com)

De gemeente heef geen wijkpostmedewerker meer achter balie zitten in de wijkpost. Als reden geeft de gemeente aan dat minder inwoners naar de wijkpost toekomen. De meeste wijkbewoners doen hun meldingen al digitaal.

Dat is een reden voor de gemeente om de dienstverlening van de wijkposten anders in te richten. De baliemedewerkers van de wijkposten krijgen een andere dienstverlenende functie, waarbij ze inwoners nog altijd zullen helpen.

Het wijkteam blijft gewoon actief inde wijk. Het wijkteam zijn: de wijkregisseur, wijkbeheerder, vertegenwoordigers van woningcorporaties, politie, welzijnsinstellingen en wijkhandhavers.

Spreekuur wijkagenten

Ook de spreekuren van de wijkagenten en overige netwerkbijeenkomsten blijven doorgaan. De spreekuren van de wijkagenten blijven de komende tijd onveranderd, namelijk bezoek op afspraak.

Contact met de gemeente

Een afspraak maken met iemand van het wijkteam:

  • Kijk voor de contactgegevens van het wijkteam op de website van de gemeente www.zoetermeer.nl

Een melding over de openbare ruimte doen:

Een idee, vraag, of wens doorgeven voor uw wijk:

Iets verloren of gevonden:

  • Op www.zoetermeer.nl/verloren-gevonden leest u wat u kunt doen als u iets bent verloren of heeft gevonden.

Veel informatie over de gemeente en de gemeentelijke diensten staat op de website www.zoetermeer.nl.

'

Reacties

article
24397
Gemeente beperkt dienstverlening wijkposten
De gemeente heef geen wijkpostmedewerker meer achter balie zitten in de wijkpost. Als reden geeft
https://zoetermeer.nieuws.nl/gemeente/24397/gemeente-beperkt-dienstverlening-wijkposten/
2019-07-03T17:15:55+02:00
https://cdn.nieuws.nl/media/sites/397/2019/06/25134123/laptop-593673_960_720.jpg
Gemeente